Jane'i lugu

Olen londonlane, kes tuli New Yorki seiklusi otsima. Kõik sai alguse karjäärist meelelahutustööstuses, kus oma igapäevatööd televisioonis ja filmides tehes puutusin kokku näitlejate ja modellidega. Casting director’ina töötades sain põhjalikult tundma seda maailma, kus välimus oli saanud kinnisideeks. Kogu välimuse juures mängis väga suurt rolli jumestus, kuid kosmeetikatoodete koostisosad ja nende mõju meie nahale oli teisejärguline. Polnud vahet, mida toode sisaldas, kuni see oli piisava katvusega ja püsis peal võttepäeva lõpuni. Jumestustooted tekitasid nahaprobleeme, mis omakorda ohustasid näitlejate karjääri ja õõnestasid enesekindlust. Kakskümmend viis aastat tagasi ühel hommikul kell kolm tulin ideele: “Mis oleks kui kosmeetika teeks hoopis nahale head?”.

Nii tuligi 1994. aastal välja jane iredale kaubamärgi esimene toode Amazing Base, mis on siiani enimmüüdavate toodete hulgas. Mineraalne tolmpuuder võeti väga hästi vastu dermatoloogide ja ilukirgurgide poolt tänu heale katvusele ning  nahka hooldavatele ja kaitsvatele omadustele. Kliente võlus toote kergus ja veatu tulemus, mis nägi välja justkui oma nahk. Lisaks sellele muutus naha seisukord toodet kasutades järk-järgult üha paremaks.

Edasi tuli otsus rajada kontor maapiirkonda Massachusettsis. Sisimas maatüdruk olles tunnen end hästi ja inspireerituna, kui olen ümbritsetud põldudest ja aedadest. (Mu koerale meeldis see ka!). Olen õnnelik kui saan jalutada oma aias, noppida ja pista suhu äsjavalminud vaarikaid ning mõelda kuidas läbi toote edasi anda seda sama värsket ja tervislikku tunnet. Juhindun alati põhimõttest, et toode peab nägema hea välja, mõjuma nahal kergelt ja olema hooldavate omadustega. Lisaks on oluline toote kasutusmugavus ja multifunktsionaalsus, et soovitud tulemus oleks kergesti saavutatav ja naised saaksid end hästi tunda võimalikult väikese vaevaga.

Tänaseks on bränd jõudnud paljudesse riikidesse ning naisteni igas vanuses ja rahvuses ning kannab endiselt endas edasi sõnumit, et jumestus ei pea panema naisi viimaseid moetrende järgima, vaid rõhutab loomulikku ilu ja lubab meil endal särada.

Mulle tundub, et selles vallas on võimalusi lõputult.

My goal is to make products that look good, feel good and are good for the skin.
— Jane